Hubbie kocht 2 draaitafels, Hubbie was happy als een klein kind…totdat 1 van de draaitafels hobbelde als een dronken tor. Nu bleek dat dit al vanaf dag 1 zo was maar we hadden nooit van de zijkant op de draaitafel gekeken en gezien dat het geval verschrikkelijk krom bleek te zijn. Flut! Ok, geen nood aan de man…garantie…toch? Na heen en weer gebeld, gegoogled bleek dat de draaitafel in zijn geheel opgestuurd moest worden naar Leiden want het zit zo: Panasonic maakt de Technicsjes…E-Care ‘repareert’ de boel als het kaduuk is. Voor zo’n €11 verzend je de draaitafel naar Leiden en dan ontvang je een brief dat de draaitafel is aangekomen en gerepareerd wordt. Nu zou je kunnen denken dat je na een maand toch wel wat hoort van je zuinig opgespaarde plaatjesdraaiding maar nope…nada… Dus dan ga je bellen, krijg je na ‘toets 1 voor zakelijk toets 2 voor particulier toets 3 voor blah die blah’. Dan wacht je, en wacht je en … juist! Verbinding verbroken :@ En weer bel je ‘toets 1 voor toets 2 …. Argh! Als je dan eindelijk de juiste persoon te pakken heb gekregen, tenminste dat zou je denken als je iemand van de afd. klantenservice aan de lijn krijgt, dan krijg je te horen dat er het 1 en ander in het binnenwerk kapot is en de reparatie wat langer duurt. Je probeert nog uit te leggen dat alleen de stalen plaat die rond draait krom is het het enige dat gebeuren moet is: plaat eraf-nieuwe plaat erop-in doos-verzenden. Het klantenservicedametje weet het verder ook niet en adviseert nog een weekje af te wachten. Er verstrijken 2 weken en dan besluit je nog maar eens te bellen ‘toets 1 voor toets 2 … En ja hoor dezelfde mevrouw aan de telefoon vertelt me nu dat de administratie een rommeltje is maar alles zo snel mogelijk word afgehandeld en de draaitafel binnenkort bezorgd wordt. We wachten en wachten, bellen nog maar eens en nog maar een keer voor de verandering. Ik zal het niet helemaal in detail vertellen maar dit is een opsomming van wat we te horen kregen wanneer we keer op keer belden met de vraag wanneer de draaitafel klaar was: administratie een rommeltje, reparatie moet nog gedaan worden, binnenwerk stuk, geen aankoopbon bij de draaitafel dus we moeten €99 betalen voor een nieuwe plaat, fax van de bon niet aangekomen, fax van de bon bij verkeerde persoon en weggegooid, fax van aankoopbon wel aangekomen bij juiste persoon maar verkeerde bakje, reparatieafdeling zegt dat het geen garantie is i.v.m. geen aankoopbon bij klacht geleverd, klaar voor verzending maar is vertraagd, verzendklaar gemaakt en word met 2 dagen verzonden. En ja hoor …daar is de draaitafel eindelijk! Na ruim 10 weken en wel 80duizend telefoontjes en tig faxjes heeft Hubbie zijn geliefde schatje weer terug en kan hij weer fijn de buurman-van-4hoog opfokken. Van mij krijgt E-Care geen koude douche (Tros Radar) maar mep met die douche op hun knar want E-Care Leiden kan voor mij de pot op met een scherpe rand.
E-Care don’t care
24 maandag jul 2006
Posted Krabbels
in
Ik ken er nog twee die nu hetzelfde meemaken met hun technics, erg klote inderdaad.
Ik moet er voorlopig nog effe voor sparen. (Heb pas al een auto gekocht)
LikeLike
Ja, dus nu mijn autoradio terug gebracht naar mediamarkt voor reparatie.
Ben hem minstens vier weken kwijt. 😦
LikeLike
Warning about MediaMarkt scam.
E-Care ref 538008
I Purchased a 42 inch Toshiba TV from MediaMarkt in Belgium and it went wrong so under the guarantee I asked for the TV to repaired and contacted E-Care in Antwerp who then picked the TV up some two weeks later.
After several more weeks I contacted E-Care who said they could not get the parts to repair the TV and would send a credit note to MediaMarkt so that I could go and get myself a new TV and since the credit note was ‘In the post’ and I had been without a TV for two months I paid a deposit for a new TV.
Day after day I contacted MediaMarkt to ask if the credit note had arrived so that I could pick my new TV up only to be told the credit note had not arrived and that they were chasing it up.
Today some ten weeks later I am still without a TV and have been told that the parts to fix the TV have arrived and I will be getting my old TV returned some time later this week.
Clearly E-Care and MediaMarkt have been telling Lies and using me as pig in the middle and have failed to provide a reasonable service in taking far too long to fix and return my TV and using deceit as a delaying tactic.
Does anyone know the legal position on this ?
I would avoid both companies unless you like being scammed like me.
LikeLike
nice! i’m gonna make my own blog
LikeLike
Panasonic camcorder van 13maandenKoopprijs 349,00euro
ter rep aangeboden aan e-care leiden Rep kosten 440.79 Ze zijn daar dus door hun monopoliepositie echt de WEG kwijt!
En in al hun arrogantie rekenen ze voor zelf afhalen ook gewoon de verzend kosten Per saldo zijn ze dus echt gek bij e-care!
En je begrijpt dus niet dat GERENOMMEERDE FABRIKANTEN met dit soort lui in zee kunnen gaan.En je willens en wetens de service die ze zelf horen te verlenen afschuiven naar een dubieuse soort als e-care.
Voor mij dus nooit meer een artikel waar PANASONIC op staat!!!!!!
Als alternatief zouden we de merken kunnen mijden die zaken doen met
e-care
Groeten van een zwaar teleurgestelde CONSUMENT
LikeLike
Inderdaad k.. bedrijf. Heel veel gezeik gehad met videocamera van 2 jaar oud, max 40 bandjes mee opgenomen, altijd als roze konijntje behandeld, was 500 euro!! Ik vind dat veel geld, anderen misschien niet.
Na heel veel heen en weer gemail kon ik hem opsturen, maar ze konden nog steeds niet garanderen dat ik de 45 eur onderzoekskosten zelf moest betalen. Uiteindelijk maar van afgezien om hartverlamming te voorkomen.
Inderdaad voor mij geen fucking Panasonic of wie dan ook die met e-Care samenwerkt meer…
Jack
LikeLike
Panasonic camcorder gekocht via net in engeland 1390,=
Kapot na 8 maanden
Voor reparatie naar e-Care
Na 1 maand gebeld, waren onderdelen besteld
Na 14 dagen gebeld, reparatiete te duur.
Kon nieuw in doos apparaat ophalen van importeur panasonic,
bij e-Care
Hulde !! voor deze 2 ondernemingen.
LikeLike
Pingback: Flygel