Don't Know Don't CareHubbie kocht 2 draaitafels, Hubbie was happy als een klein kind…totdat 1 van de draaitafels hobbelde als een dronken tor. Nu bleek dat dit al vanaf dag 1 zo was maar we hadden nooit van de zijkant op de draaitafel gekeken en gezien dat het geval verschrikkelijk krom bleek te zijn. Flut! Ok, geen nood aan de man…garantie…toch? Na heen en weer gebeld, gegoogled bleek dat de draaitafel in zijn geheel opgestuurd moest worden naar Leiden want het zit zo: Panasonic maakt de Technicsjes…E-Care ‘repareert’ de boel als het kaduuk is. Voor zo’n €11 verzend je de draaitafel naar Leiden en dan ontvang je een brief dat de draaitafel is aangekomen en gerepareerd wordt. Nu zou je kunnen denken dat je na een maand toch wel wat hoort van je zuinig opgespaarde plaatjesdraaiding maar nope…nada… Dus dan ga je bellen, krijg je na ‘toets 1 voor zakelijk toets 2 voor particulier toets 3 voor blah die blah’. Dan wacht je, en wacht je en … juist! Verbinding verbroken :@ En weer bel je ‘toets 1 voor toets 2 …. Argh! Als je dan eindelijk de juiste persoon te pakken heb gekregen, tenminste dat zou je denken als je iemand van de afd. klantenservice aan de lijn krijgt, dan krijg je te horen dat er het 1 en ander in het binnenwerk kapot is en de reparatie wat langer duurt. Je probeert nog uit te leggen dat alleen de stalen plaat die rond draait krom is het het enige dat gebeuren moet is: plaat eraf-nieuwe plaat erop-in doos-verzenden. Het klantenservicedametje weet het verder ook niet en adviseert nog een weekje af te wachten. Er verstrijken 2 weken en dan besluit je nog maar eens te bellen ‘toets 1 voor toets 2 … En ja hoor dezelfde mevrouw aan de telefoon vertelt me nu dat de administratie een rommeltje is maar alles zo snel mogelijk word afgehandeld en de draaitafel binnenkort bezorgd wordt. We wachten en wachten, bellen nog maar eens en nog maar een keer voor de verandering. Ik zal het niet helemaal in detail vertellen maar dit is een opsomming van wat we te horen kregen wanneer we keer op keer belden met de vraag wanneer de draaitafel klaar was: administratie een rommeltje, reparatie moet nog gedaan worden, binnenwerk stuk, geen aankoopbon bij de draaitafel dus we moeten €99 betalen voor een nieuwe plaat, fax van de bon niet aangekomen, fax van de bon bij verkeerde persoon en weggegooid, fax van aankoopbon wel aangekomen bij juiste persoon maar verkeerde bakje, reparatieafdeling zegt dat het geen garantie is i.v.m. geen aankoopbon bij klacht geleverd, klaar voor verzending maar is vertraagd, verzendklaar gemaakt en word met 2 dagen verzonden. En ja hoor …daar is de draaitafel eindelijk! Na ruim 10 weken en wel 80duizend telefoontjes en tig faxjes heeft Hubbie zijn geliefde schatje weer terug en kan hij weer fijn de buurman-van-4hoog opfokken. Van mij krijgt E-Care geen koude douche (Tros Radar) maar mep met die douche op hun knar want E-Care Leiden kan voor mij de pot op met een scherpe rand.

Advertenties